Amnesty en de Corona epidemie

Helaas heeft de Corona epidemie ook gevolgen voor Amnesty activiteiten. De Movies that Matter vertoning van april in Filmhuis Lumen is verplaatst naar oktober. De film van mei is voorlopig ook uitgesteld.

Amnesty groep delft activiteit en nieuwsbrief

Door onderbezetting en drukte van onze groepsleden is de activiteit van onze groep momenteel wat laag. Daardoor hebben we ook al enige tijd geen nieuwsbrief meer kunnen verzenden. We zijn ook op zoek naar een nieuwe groepsvoorzitter en contactpersoon.  We blijven je via de site in elk geval op de hoogte houden.

Amnesty Nederland actie tegen uitzetting naar Afghanistan

Onder de vlag #stuurzenietterug voert Amnesty campagne om de uitzetting van asielzoekers naar Afghanistan tegen te gaan. Ondanks dat het daar nog steeds niet veilig is worden asielzoekers wel teruggestuurd. Eind mei kan staatssecretaris Harbers het beleid aanpassen. Daarom verzamelt Amnesty handtekeningen op de campagnesite www.stuurzenietterug.nl

Movies that Matter najaar 2018

De films voor het najaar van 2018 staan op de site, zoals gebruikelijk weer één keer per maand op een donderdag in Filmhuis Lumen. Zie verder onder Movies that Matter

Lichtjesavond en Dag van de Mensenrechten 2017

De tijd gaat snel en binnenkort is het alweer december. Rond 10 december zijn er in het hele land weer schrijfacties door Amnesty Nederland, met de schrijfmarathon in Amsterdam. Amnesy groep Delft is druk bezig om zoals elk jaar weer aanwezig te zijn met een stand op Lichtjesavond (dinsdag 12 december) in het centrum van Delft. We zullen weer de nodige groetenkaarten, petities en brieven hebben die je ter plekke kan (onder)tekenen.

• Laatste wijziging: 28 maart 2020.